Call of Duty family: Call of Duty 2 | CoD 4: MW | CoD 5: WaW | CoD: Black Ops | Call of Duty: WW2

Call of Duty 4 Fansite - cod4.gamefan.cz

GameFan.cz

CoD4

Galerie

Downloady

Odhalení Call of Duty 5 již brzyvšeobecné

Pokud všichni netrpělivě čekáte na odhalení Call of Duty 5, už za měsíc se podle Tiscali Games dočkáte. V tu dobu totiž vychází srpnové číslo PlayStation magazínu (ano, v zahraničí jsou holt trochu napřed), kde bude pátý díl oblíbené série představen. My se těšíme moc, a vy?

Napsal Dyler | 8.6.2008 11:25 | zdroj: Tiscali Gameskomentáře (48)

Oznámení

Komentáře jsou uzavřeny.


jozef

dobra hra

15. 1. 2010, 14:36 | #16747

'Soap'

2TOMMY (#5521): Ano ano,je ptavdou ze se nemel poustet do Rusu,ALE,Hitler mer celou valecnou strategii MAXIMALNE tak kontrolovat,a ne byt i hlavni velitel nebo co to on byl,mu setacilo to co on byl,ja nerikam,prazil si to,co prozil,byl v aramde,asik neco vedel,ale nechal bych to skolenym odbornikum,a ani kdybich mel 20-ti lete zkusenosti jako GENERAL v aramde,nepoustel bych se do toho,to byla zasadni chyba uz od zacatku valky

9. 6. 2008, 22:03 | #5524

TOMMY

2Kalasnikov (#5501): Presne to sem mel na mysli. Po 43 uz zacalo bejt jasny ze treti rise padne, byla to jen otazka casu. Zacatkem zkazy byl prave Stalingrad, kde byl Hitler zatazen do opotrebovavaci valky se sovetskym svazem, kterou nemoh vyhrat...

9. 6. 2008, 20:58 | #5521

Javo26

No právě

9. 6. 2008, 20:21 | #5518

'Soap'

2Javo26 (#5514): Taky MP44 byla 1. utocna puska na svete.jinak prave rok kdy byli tygery vynalezeny a slozitost na vyrobu=cvyskoa cena byli handikap

9. 6. 2008, 20:14 | #5517

Javo26

Pravda ale tanky tiger měli složitou konstrukci.T-34 ne ale zbraň mp44 byla v jednom dokumentu popsána takto:přesná jako puška a rychlá jako samopal.Většinu věcí dělali němci složiutě,ale za to byli jejich věci nejvyší kvality.

9. 6. 2008, 19:57 | #5514

Andy

Tiger II,někdy přezdívaný Královský Tiger měl 3x silnější pancíř zapředu,2x zboku a o 52mm vzadu,tedy jediný kdo ho dokázal propálit,bylo dělo dělo zblízka VU-32,který měl střely o hmotnosti 53Kg a o šířce 7,3cm.Kdyby Hitlerovi vědci Tiger 2 neobjevili až v roce 1944,měl by Hitler vyhráno.

9. 6. 2008, 19:26 | #5512

'Soap'

2Javo26 (#5480): v 2.ww bylo plno sqelich tangu,at uz rady T,nebo nemecke Tigery a Pantery,nebo treba Americke tanky Crusader,kazdy byl v necem vyjimecny,neznamejsi tank nejspis tank Tiger,na tehdejsi dobu byl opravdu nedobitny,zajimam se o tuto tematiku,a v jistem dokumentu bylo uvedeno:30>tanku Sherman vs. 3 Tanky Tiger,a nemci odjizdeli vysmati.Slo o to,ze tank Sherman byl uz starsi,Tiger mel novou generaci panciru,velsi razi,chyba tanku Sherman,byla mimojine v slabem pancirovani nejdulezitejsiho mista tanku,MUNICNIHO SKLADU,1 rana nemeckeho Tigeru na toto misto a je po treba cele flotile Shermanu.Toto se resilo pridavnim pancirovanim tohoto mista....

9. 6. 2008, 18:29 | #5507

'Soap'

Karlos:Rusove nevalcili celou valku,Hitler nabidl rusum "dohodu o neutoceni"(ne,nezblaznil jsem se z jiste online hry :P),ale Hilter chtel proste vladnout prinejmensim evrope,a zacal utocit i na rusko,kdyz se to dozvedel Stalin nebo kdo,nechtel tomu uverit a reagoval tak,ze vlastne nic neudelal,po dlouhe dobe kdy se to potvrdilo,zacal konhecne neco delat,ale uz bylo pozde,nebit toho,zadne ty krvave bitvy by se neodehrali (viz. CoD1 v casti za rusi,kera to nadherne popisuje).Bohuzel,v te dobre diktatorsktvi vitezilo,kazdy vojak,at uz to byl 16 lety,nebo 30 lety,mel v hlave prave "Zvitezit nebo zemrit",a hlavne "Nesmim zradit maticku rus".Bohuzel,je to tak.

9. 6. 2008, 18:19 | #5506

Kalasnikov

TOMMY: no taky jsi napsal že "Samozrejme ze dosahovali lepsich vysledku. Vzdyt bojovali celou dobu v defensive, mely spousty predpriparvenejch opevneni." Což může platit po roce 1943 ale pak už se o lepších výsledcích nedá moc mluvit.

9. 6. 2008, 16:55 | #5501

TOMMY

2Kalasnikov (#5479): Vzdyt sem psal ze to tak bylo JEN do roku 1943. Pak uz to byla jen serie prohranejch bitev, na vychodni fronte, v africe, zapadni evrope, italii... Je vsak pravda ze nemci nic nedali lacino.

9. 6. 2008, 16:03 | #5499

Dom

2V^i^r^u^s (#5482): Nejsi sám

9. 6. 2008, 13:43 | #5488

Javo26

ale zhruba polovinu zachránily a kdyby česko neměli rusové,ale američani tak by to tu bylo o hodně jiné.

9. 6. 2008, 12:18 | #5487

Javo26

Amíci se ale nepřidali rok před koncem.2kArlos (#5485):

9. 6. 2008, 12:13 | #5486

kArlos

Ja si teda nemyslim,ze america zachranila evropu..jelikoz rusove valcili celou..2 svetovou valku...a amici se sem prisrali ani ne rok pred koncem valky,,a vsichni si mysli ze amici jsou hrdinove,,,urcite americani pomohli hodne,,ale nemyslim si ze by byla evropa ve srackach

9. 6. 2008, 11:36 | #5485

J8

crysis je dobra hra ale po case omrzi ted bude crysis warhead

9. 6. 2008, 11:17 | #5484

Javo26

Crysis je špičková hra

9. 6. 2008, 11:15 | #5483

V^i^r^u^s

lol ja ještě nemam CoD4 MW protože mi to neutahne komp a už za měsíc bude CoD5 to lol ale rok 09 bude nejlepši protože budu mít novy komp a budu farat nejvic CoD4,CoD5 a Crysis

9. 6. 2008, 11:01 | #5482

fox

tak ja teda nevim komu se zda že cod4 je nejlepsi dil ze serie cod podlemne je nejlepši cod2 je to sice arkadove ale oto je to prave zabavnějši cod2 sem začal hrat hned jak vyšlo a nepřestalomě bavit ješte ted ale cod4 sem se vyskiloval na lvl 55 a pak po dvou měsicich mě to apsolutne přestalo bavit tak si myslim že cod5 nemusi bit tak špatne ale zase nadruhou stranu aby vyšlo pulroku nebo kolik to je po cod4 tak to mi přide jak ne zrovna dobry napad protože cod4 se "chytlo" v progamingove sene a jestly ted vyjde cod5 a bude dobre tak co se bude hrat? a ještě žecod5 je vlastně je jenom takový datadisk na cod4 jedeto na stejnem enginu a jenom vymeni textury atd a maji new gametak to je muj nazor navec

9. 6. 2008, 07:14 | #5481

Javo26

2TOMMY (#5478):Pravda a měli i výborné tanky t-34 které měli svoje i vylepšení.

9. 6. 2008, 06:07 | #5480

Kalasnikov

TOMMY: blesková válka a obsazení skoro celé evropy ti přijde jako boj v defenzivě?

8. 6. 2008, 21:49 | #5479

TOMMY

2Javo26 (#5475): Nepochybne narazis na rozkaz "Vytezstvi nebo smrt!" uzkostlive dodrzovanej, hlavne ve Stalingradu. Po triactyricatym, se ale ruda armada hodne vzpamatovala a reorganizovala, Stalin zacal verit svym genaralum jako byli Zukov, Rokosovskyj, Cujkov... I tak ale utrpely do konce valky straslivy ztraty, 25% obyvatel SSSR do konce valky zemrelo.

8. 6. 2008, 21:25 | #5478

TOMMY

2Soap:. (#5474): Do roku 1943 nemci bez prestani vytezili. Ale duvodem byla spis absolutni nepripravenost ostatnich narodu, Chamberleinova politika ustupku, velka cistka sovetskych nejvyssich dustojniku... Souhlasim s tebou, ze nebejt ameriky, byla by evropa (sry za ten vyraz) po kolena ve srackach. A myslim ze by se dalo rict, ze WW2 vyhrali americani- zasobovali SSSR i velkou britanii (dohoda o pujcce a pronajmu). Na tohle tema bych moh psat jeste hodne dlouho, ale to podstatny bylo receno.

8. 6. 2008, 21:15 | #5477

Javo26

2Soap:. (#5474): Máš pravduamici se kryli a atd. ale rusové to byla sebevražda a jatky jeliko vždycky zemřeli buďmdíky němcům nebo těm ruským seržantům.

8. 6. 2008, 20:44 | #5475

Soap:.

TOMMY,KALASNIKOV:Nemci meli za 2.ww nejlepsi armadu,kdybi se do te Evropy nenasr*ckovali Americani,tak ted vsichni mluvime nemecky,a nebyl by tu jedninej cigan.To ovsem nesvedsi o tom,ze nejsem rad za Americani,jsem hrdy nato,ze jsem cech,a Amikum muzu jen podekovat,a myslim si ze vsichni,bez Amiku by nebyla nase historie,a ne jen nase,tolik zajimava...

8. 6. 2008, 20:33 | #5474

Soap:.

nekdo tam mluvil o kulatem zasobaku thomsna,pravdou je,ze Thompson z kulatym zasobnikem na 50 naboju bylo strasne malo,nejvice bylo Thompsnu s normal zasobakem na 30 naboju,a na 20 naboju jich taky nebylo tolik,v CoD to udelali podle me proto,ze by bylo MP40 vs. Thompson bylo nspravedlive,urcite vite proc....

8. 6. 2008, 20:25 | #5473

TOMMY

2Kalasnikov (#5463): Samozrejme ze dosahovali lepsich vysledku. Vzdyt bojovali celou dobu v defensive, mely spousty predpriparvenejch opevneni. A ze byly perfektne vycviceny je pravda, ale: napriklad finove se jim prinejmensim vyrovnali, to samy rekove, divize zapadnich spojencu byly rovnez spickovy a ruda armada byla na konci valky dokonale vybavena... Nemce bych rozhodne nehazel do jednoho pytle, vetsina z nich byla nasakla Goeblesovou propagandou a nekteri ani v roce 1944 neverili ze by nemecko mohlo prohrat. Je vsak pravdou ze nekteri provadeli takovy zverstva, jako zadna jina spojenecka armada. Za to bych jim sekal ruce...

8. 6. 2008, 20:16 | #5472

Javo26

Mohli by dát do singlu brokovku a ten druhý samopal.

8. 6. 2008, 19:08 | #5471

J8

ja chci behat s katanou

8. 6. 2008, 18:07 | #5470

Falifax

zase běhat s thompsonem? ne netěším se

8. 6. 2008, 18:05 | #5469

LOL

Petka je i na Pc?

8. 6. 2008, 18:02 | #5468

J8

2Javo26 (#5466): zadam nemazat at si to ostatni prectou

8. 6. 2008, 17:51 | #5467

Javo26

2J8 (#5465): To jsem ale neřekl,ale taky žádám admina,aby ten náš rozhovor vymazal,protože mluvíme úplně o něčem jiném.

8. 6. 2008, 16:30 | #5466

J8

jo neznamena v 2hy svetovy ze co nemec to zruda oni nebojovali dobovolne

8. 6. 2008, 16:02 | #5465

vTk

Já ne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§ Sotva vyšlo cod 4 a je ti cod 5 ??? nas*at akorat!!

8. 6. 2008, 15:50 | #5464

Kalasnikov

Javo26: já taky nemluvím o propagaci nacismu. V CoD2 taky hraješ za Sovětský Svaz a není tam propagace komunismu. Je to jenom o tom nebýt připosraný, postavit se proti proudu a přiznat že vojáci wehrmachtu a waffen-SS nebyli žádné zrůdy ale obyčejní chlapi chycení v souboji o moc stejně jako vojáci v armádách Spojenců. Problém je v tom že byli perfektně vycvičení a dosahovali lepších výsledků než jakákoliv jiná armáda světa a to některé lidi do dneska nemůžou překousnout.

8. 6. 2008, 15:35 | #5463

J8

Adolfa

8. 6. 2008, 15:31 | #5462

Javo26

2Kalasnikov (#5457): To taky,ale i za vyzná vání Hitl...

8. 6. 2008, 15:28 | #5461

J8

sakra kam zmizel muj komentar?

8. 6. 2008, 15:19 | #5460

Kalasnikov

Javo26: zavřeli sice ne ale prostě to není "politicky korektní" a nikdo to nebude riskovat něco jako slova "Indián, Cikán, Černoch"

8. 6. 2008, 13:55 | #5457

Javo26

2J8 (#5454): Hru kde bys hrál za wermacht nebo ss tak ty vývojáře by zavřeli.

8. 6. 2008, 13:50 | #5456

Kalasnikov

J8: virtuální genocida to je vskutku zajímavé přání :-/

8. 6. 2008, 13:28 | #5455

J8

ja chci hrat za nemce nebo japonce nebo taky schodit atomovku

8. 6. 2008, 13:09 | #5454

Javo26

2etheoO (#5450): Sice to asi bude bude 2.světová,ale asi v novém prostředí v pacifiku a např.medal of honor:pacific assault už byl v pacifiku a je to dobrá hra a snad se v cod konečně dočkáme thomsonu s kulatým zásobníkem,který je na 50 nábojů.A jestli to v tom pacifiku bude tak se těším na pearl harbor.

8. 6. 2008, 12:54 | #5453

TOMMY

CoD4 je podle me nejlepsi dil serie- taky diky tomu ze je ze soucasnosti. Ale na druhou stranu se uz tesim jak budu zase v rukou drzet Thompsona nebo M1 a drtit nemcoury/japonciky... Vzdyt od doby kdy vyslo CoD2 ubehly zhruba 3 roky.

8. 6. 2008, 12:47 | #5451

etheoO

fuck off COD5 to bude zase stara 2 vojna...ja sa netesim...a mohli by ste prezradit kto to bude vyrabat

8. 6. 2008, 11:58 | #5450

Kouba

Taky mislím. A COD5 bude z druhé světové že jo?????

8. 6. 2008, 11:47 | #5449

Javo26

Tak to je SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

8. 6. 2008, 11:44 | #5448

Copyrights (c) 2008 CoD4.GameFan.cz
Design by Tasi | Cody by KUba
Veskere kopírovani casti textu nebo grafiky je bez svoleni autora zakazano